SEO er et aktiespil

Nu har jeg igennem tidens løb arbejdet meget med  SEO i forskellige former, og man må sige, at jeg over tid har  lært mig meget inden for dette felt. På bare en uge, hvor man arbejder  intenst med feltet kan man lære nye og relativt banebrydende ting,  og så tænk på jeg som har siddet med det på fuld tid – og her  taler vi ofte om langt mere end 37 timer på en ugen – igennem en  længere årrække. Jo jeg må siges, at vide exceptionelt meget om  SEO. Sådan vil jeg i hvert fald sige, hvis jeg ydmygt skal beskrive  mine egne kompetencer, og det kan også være, at jeg ville gå så  langt som til at bruge ordet ekspert. Ja, jeg er sgu nok ekspert inden  for mit felt, det synes jeg i hvert fald roligt, at man kan sige. Jeg  kender spillets regler, og jeg kan udkonkurrere de bedste af mine modstandere.

Sådan bliver min arbejdsdag med SEO sjov

Jeg tænker på SEO som et kæmpe stort aktiespil.  Som en der arbejder med SEO er jeg en spiller mod alle andre, der også  arbejder med SEO, og det er et spil vi alle spiller for at vinde. Vi  ved alle meget om det, og vi sætter alle vores ære og rygte på spil.  Vi kender hinanden internt, og vi frygter alle hinanden. Vi sidder længe  og observerer hvordan spillet foregår derude, og vi afventer hinandens  træk og forsøger at komme hinanden i forkøbet. Jeg har aldrig en  kedelig arbejdsdag på mit job. Jeg nyder det, jeg hygger mig, og jeg  går glad til og fra arbejde hver eneste dag. En arbejdsdag er for mig  en lang leg. Hvis jeg har gjort det godt, er det hele bare ekstra lækkert.  Så kan jeg ikke få mundvigene ned.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *